Vad F hande???

Ja det kan man ju undra... Sa har dalig har jag nog aldrig varit pa att blogga, men det hander inte sa mycket i mitt liv just nu.. har ett par beslut att ta sa far vi se hur framtiden ser ut. Skolan  rullar pa, fick A pa en flumuppgift, Engelskan gar bade framatochbakat, Assent of Scientist gar ocksa bakatochframat, skall ha prov i de nasta vecka, sa har jag val kind of midterm i Marketing snart ocksa...Ja ni ser.. Gymmet vill jag ocksa ga till, men tiden racker inte till.
2 Glada uppgifter har trillat in i det sista, 2 som jag kanner i Europa skall ha barn i september.. Congrats to the two, one is waiting on her first baby and the other is waiting on her third :D party hattar av for dem!! Inga giftemal har trillat in, men jag kommer ju inte hem i sommar, sa det spelar ingen roll...
Det har redan hunnit att bli Maj, tnak vad tiden gar fort... Snart ar det juni och A-lie tar examen, det trakiga ar bara att inte jag kan vara med, har final week i skolan den veckan...Thats life I guess,
XXX
With love from Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0