SATC 2

Ja, da var the premier over, trott,seg och lite konstig i kroppen.
Helena och Jag, var och drack 2 glas sparkling wine, eller det var jag som drack det och hon korde pa virgin varianten. Smart nog.. Idag ar jag relativ skakis i kroppen, kan inte dricka langre .
Men, men lite roligt i livet maste man val ha.
Skall inte beratta allt for mycket om filmen, da jag vet att flera andra skall ga och se den vid ett senare tillfalle.
Ikvall ar det b'vakts uppdrag som galler, pa "andra sidan" av stan, blir nog inte super sent.
Imorgon fredag skall jag troligtvis vara barnvakt igen, men denna gang i Harlem,
Lordag = concert. Bon Jovi!! Skall ta tag fran Pen station, sa maste aka tidigt pa lordag.
Maste fixa en present till Edwin, han blir ju snart 1 ar. Tank vad tiden gar snabbt.
Sann ar det med livet vanner, nu skall jag skriva lite pa min uppsats, hores senare om det hander ngt intresant!
XXX
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0