Behind the scene in Manhattan

Forst maste jag beklaga  for dalig blogging, det har blivt det nu i det sista, men det hander inget roligt nu fortiden.
OK, ater till den roda traden!!
Jag blev putt pa min professor idag, for han vill att vi skall argumentera, men nar vi forsoker sa hjalper han oss inte utan sager bara att vi har fel och borjar pa nagot nytt... Gahh.. lamnade ocksa in min uppsats dar idag om what is, in your opinion, origin of religious experience. Far se vad jag far pa den... well well, nasta sak jag tankte beratta om var; jag har ju borjat aka mer subway en vad jag har gjort pa lange som regel kanner jag mig valdigt trygg, men idag blev jag riktigt nervos... nar jag springer upp for trappan for att byta tag, ser jag en polis hund, och 5 poliser, 4 med k-pistarna eller vad det nu heter i hogsta hugg och de stryker sig ned for vaggarna, lika bra att springa till mitt tag tankte jag och la fotterna pa ryggen...Man borde egentligen kanna sig saker nar man ser poliser, men det gjorde inte jag idag.. skottsara vastar och pistoler makes me scared...
Antligen FREDAG!! harligt = inga stora planer for helgen, inget jobb forutom essays att skriva och tutoring samt att jag skall ga for att fa pris forslag pa one-to-one instructor for att fa ordning pa min grammar.. gymmet skall ocksa besokas sa klart!!
BTW det ar redan MAJ, tiden gar fort....
maste avsluta for att starta om datorn.. skype kronglar som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0