vill bara saga forlat,

ser att statestiken hojs och jag har inte tid att skriva inlagg, daligt gjort...
Men men det ar livet vissa ganger, skall forsoka att bli battre, har ett par bilder att visa fran R's fodelsedags fest, men tar det i veckan, innan jag spyr pa alla (2) finals.  Skall snart satta mig och plugga till Accounting provet pa tisdag, merchandise income-statement, hmm vad ar det vi har mer...Bank statement, stockholder Equity, Deprecation och ja sovidare, det ar inte latt att anvada alla dessa termer och komma ihag avrt allt skall in...
Men,vi far hoppas pa att det gar OK. kommer inte ihag hur manga spreadsheet vi skall gora samt hur manga multiple-choice question vi skall ha. Skall plugga detta ikvall, imorgon ar det gymmet pa morgonen, plugga A&P multiple-choice och skriva fardigt en 5 sidor long research paper imom topic genes.
Vad jag onskar mig alra mest just nu, ar en tor pase svenskt godis, lite blabarsoppa och att min huvudvark skall forsvinna... jag vet, jag borde ga till kiropraktor for rygg = huvudvark, ar som ett gammalt trasligt, knakande nagot i ryggraden och nacken.... jaja well thats all for now, tror jag skall over till helena pa ett glas vin senare ikvall, kanske skulle satta fart med pluggandet for skall vara barnvakt kl 3.45 till 8 eller 9.
Have fun, wishes from a beautiful Manhattan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0