Update

Efter manga sega veckor, den sista tiden har varit tung, bade pa hemma fronten i Sverige och i skolan har, i USA, Nu ar det spring (var) break (lov) och jag skall bara relaxa, eller hmm jobba lite.. Som idag tar jag hand om E som ar 1 ar,  brukar vanligtvis passa henne pa kvallstid, men idag var det lite kris har sa klart att super A hoppar in och hjalper till. T&R beste (mor)foraldrar ar har och vill vara sammen med deras barnbarn, sa jag har fatt extremt mycket ledighet. Det var skont forra veckan nar jag hade 2 finals och 2 paper som skulle in. Ar val inte super nojd med mina grade's men jag har gjort mitt basta och fatt det jag fortjanade. Nasta termin hoppas jag blir battre och da skall jag oxa jobba for att fa battre betyg, denna termin han jag inte jobba for mina betyg, utan det var bara att skriva, proff read, ratta och lamna in, samt daremellan skulla jag honna plugga till de olika quiz och prov. Stressigt varre, sedan vet jag att familjen hemma inte har matt sa bra och de tar pa mina krafter att jag inte kan vara dar och hjalpa till. Jag vet mycket val att jag har valt att aka till USA sjalv och att jag har oxa valt att stanna har for ett par ar framover, men det ar mer jobbigt att veta att en vanner/familj har det jobbigt och man inte kan vara dar for dem. Samt att jag har valt sjalv (eller det har jag val inte gjort direkt, men det loser sig pa besta satt) att stanna kvar i USA over sommaren, jag antar att familjen har behover mer eller mindre hjalp fram till augusti och sedan i september, sa det hade inte direkt funkat for mig anda att aka hem till Norden och jobba, om ag laser pa konstant uta uppe hall sa blir jag ju faktiskt klar med min associate degree i mars nasta ar :S men jag maste ha en bachelor for att kunna fa det godkand i Europa, sa min storsta fraga ar om jag skall fortsatta pa samma college hela tiden eller dra vidare... vi far se, maste borja och gora lite research i sommar.
Har inga stora planer for veckan som kommer, jobbar hela helgen, ikvall i Harlem, imorgon (lordag) har dar jag ar just nu (midtown east) sondag ar jag ledig, skall man till NJ da eller skall jag vara kvar har i stan?? En dag i veckan maste jag till Bayonne oxa, torsda drar vi (jag och Elle) till Canada =) Vi skall till Montreal!! Skall bli super kul, jag kopte en bok om Motreal och Quebec   som skall lasas imorgon kvall, kanns lustigt att vara barnvakt och inte ha ngt att plugga eller skriva... men samtidigt kanns det otroligt skont!!!
Btw, det maste jag oxa beratta, Jag gick hemifran kl 9pm idag for jag skulle vara vid mideast kl 10am, jag tankte vara smart och ta bussen, men den tog mig mer en 1 timme att ta mig over och ned till 2 ave och 47 gatan. Det ar galet och manga forstar inte att jag har ingen lust att korsa manhattan 3 gng per dag! Det tar tid forstar ni, det ar inte bara att flyga gatorna fram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0