STRESS

Stressig helg, OK, sondagen, hmm, helgen borjar ju faktiskt med fredag min van!! OK, fredag plugg, Lordag, skola och barnvakt, blev fardig i slolan vid kl 3, gick och kopte en sub, resten vet ni. Sondagen borjade med att jag vaknade tidigt, fixade och styrde nar jag egentligen skulle plugga, gymmet sedan, snabb kaffe med H pa Starbucks, hoppa in i en taxi swish'a ned till Norska kyrkan, titta pa R som fick sin 4 ars bok, skulle egentligen ha pluggat i mellan tiden, men motte Elle pa Dos Caminos, white sangria och natchos med guacamole, tillbaka till Norska kyrkan for Ung i NYC, det kom hela 65 pers dit, de eller vi hade raknat med ca max 20, som det brukar vara.. men det finns ett skola som heter nagot med Getway College som later norska/internationella stutenter komma till NYC for en termin. De var val sugna pa Kottkaker antar jag.
Nu maste jag sattafart pa pluggandet, skulle egentligen ga till gymmet kl 12, men jag maste satsa och bli fardig med min presentation om gener och DNA IDAG!!!!
Tack Maria, jag saknade ditt salksap oxa!! Ringde "din" mobil, har inte andrat namn dar annu!! Men Lily svarade inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0