Skickar en liten halsning fran Bryant Park

Onskar jag kunde ta ett kort med web cam, men det ser nog ganska dumt ut om ja vander mig om eller om jag slar pa cam.....  Sitter i Bryant par och fryser for till fallet, orkar inte skriva mer pa uppgiften jag har, orakr inte rakna mer och orkar inte fixa pa excel uppgiften.... Lordagar bestar av skola = data kurs, just nu ar det excel, eftersom man maste lasa minsta lilla bokstav i boken blor jag sa himmla trott, sedan gick jag upp (akte faktiskt hiss...) till 13 vaningen dar jag fick hjalp med acc Accounting klasse, blev lite klokare, maste nu bara hinna plugga in allt innan provet och fran ca kl 2.30 har jag suttit i Bryan Park, last och summerat upp infor kommande presentation. det ar ingen ide for mig att aka hem, da jag skall vara barnvakt kl 6 nede i downtown... kl ar nu 4.14 pm... tankte pa bio, men jag behover egentligen plugga mera, men rygen varker och huvudet snurrar, dock har jag atit massa idag....
Har varit jatte fint vader idag, men vid ca l 3.30 gick solen bakom de stora skyscrape... nehe, kanske skulle leta reda pa en toa, sedan blir det val starbucks en stund... maste dra lite innan 5.30pm sa det ar drygt en timme dit.. hmm kasnke skulle dra till forever 21 och shoppa lite, nehe har inte rad med de...
Har ett par svenskar min min hogra sida och fransoser som sitter och asgarvar pa min vansta sida.. sa det ar nog dags att ga....... eller jag vet inte vart de pa min vanstra sida kommer fran... men jag ar mattligt irreterad pa dem, forut satt det en amerikansk man framfor mig och skrek med person han pratade med, stackars man, han pratade kostant i 2 timmar.... nej nu borjar jag nysa, blir nog en tur till best buy och walhgrens, innan jag blir super forkyld....
Have a great day
shoot att jag har en super tung vaska....
XXX

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, vad jag skulle ge mycket för att sitta i Bryant Park med Anna just nu... gå över gatan och ta en Mocha på Starbucks på hörnan...åhhh...SAKNAR!

2010-03-07 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0