new week, new adventure....

Hemma i Sverige ar det ny vecka nu, har ar klan bara 11pm. Vad har jag gjort efter jag laddade upp bilderna, jo jag gick och trande ultimate condition, recomenderas inte om man har brist pa mat i magen, jag sag stjarnor manga ganger och ledaren vet att jag ar ny sa han push mig haradre och hardare for varje pass. Det ar bra pa sitt satt, men jag blir lite svimfardig om man sager sa, men saken ar den att jag har antagligvis fatt tillbaka min magkatarr...Sa arligtalat mat finns inte pa kartan for tillfallet, kaffe ar det bye bye till och valkommen novalycol eller hur det stavas, jag har hittat en battre variant har i Amrik'at med smak av frukt-highly recommends ! well, lets forget about that and my burning trout for a while and let's focus on someting fun e.g. The Movie with big M...
HA HA gissa titteln... The Good Man, kan det bli battre for froken E?? Lyckeligt slut som vanligt.. second HA HA bra om man kommer ihag titteln pa filmen The good Guy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0