Halv dod eller heldod

Jag hade egentligen tankt dra ett dubbel pass idag, da vara pass bara ar pa 30 min st. Men arligt talat jag var helt dod nar passet var slut. Han instructor skrek och styrde, sa man blev typ radd for han och jobbade pa, samt att han berattade massa konstiga saker nar vi var som mest dod.. men, men det var kul anda. Tror nastan det blir ett pass till ikvall, och imorgon och pa onsdag. Torsdag drar jag och Elle till Canada, det skall bli kul. Jag kopte en bok fran DK, det ar en a de basta bokforlag som gor guide books. Love them!!
Har hittat ett par place som jag vi besoka, sa nu skall jag bara leta upp mer info och pitch dom for Elle och se om she is up for it!
Har massa bilder fran i lordags nar jag och en kompis avr ute och gick, men det ar pa den stora kameran, skall forsoka lagga over dem i kvall.... nej nu skall jag bara njuta ledigheten och sedan ga och tran lite.
Next Twenties Girl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0