HAHAHA,

Maste bara beratt vad som hande nar jag gick ut dorren idag, eller vi tar allt fran borjan;
Jag gick en super lang tur i CP idag med en kompis, nar jag hade "drop her off" vid hennes lagenhet forsatter jag in till DR, dar jag koper ett par saker, ut pa street'en igen och ser en bli som blir bort ford, tanker inte mer pa det utan forsatter in och gor mig o rdning for b-vakt's jobb. Nar jag hade sagt hej da till familjen, sa ringer det pa dorren, jag sager att jag kan lika garna oppna da jag ar pa g ut och dar star det en man i 30-35 ars alder som borjar anklaga mig for att hans bli ar tied away, att jag skulle ha ringt och fatt hans bil tied away! K star bakom mig och tittar sorogd pa, sa jag fragar om de hade ringt polisen, jag trodde inte det heller. Jag bara forsokte forklara att vi inte hade ngt med saken att gora, and the he asked me where he could find his car?? -- How should I know that, I event have a car!! Nar jag hade lamnat situationen, genom att bara saga -- Sorry I don't know anything about this! Sa kom jag pa fimen In Her Shoes da Cameron Diaz syster's bil blir bortford och hon aker till ngt stalle dar de samlar pa bortforda bilar, samt att hon kor ut bilen utan at betala med en sadan bom pa ena dacket... haha skulle ha kort den for han, men jag hade inte tid att krongla... De far skylla sig sjalva om de parkerar fel, det ar vall inte mitt jobb att halla track pa dem heller.
Nej, nu skall jag lasa pa lite om Montreal....
Ha en god dag alla vanner och hoppas ni har kommit ihag att stalla om kl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0