Gris pannkaka

Vad har jag egentligen givit mig in pa??? Lasa i Amerika?? Hur kom det sig att jag fick denna brilianta iden? Ja, det kan ju ngn vanlig sjalv vara snall att tala om!?? For just nu vet jag varken in eller ut, jag ar fardig men en av tva presentationer, eller den andra borde jag vara fardig med, allt materila ar fardig skrivet men jag vet inte hur jag vill lagga upp det, och jag far inte lov att somna innan jag har gjort allt utom en fin avslutning.... vill bara sktika rakt ut GAHHH HJal, HjAlP vad har jag givit mig in pa?? FORKLARA, well, stupid thoughts go away, you are going to make this... you have to you need to!! please be nice to me...  2 veckor kvar till Finals, jag maste sten plugga helgen som kommer, 3 veckor kvar till Spring break, gladjer mig massa, 19 dagar innan skolan skall vara betald, snyft sager credit card... (far ocksa, tror jag)
Detta skall jag lasa nasta quarter;

THE INDIVIDUAL AND SOCIETY

GEC120 4 CREDIT HOURS

Description:
Draws from social science, literature, real world events, and personal experience. Course explores the self in relation to social forces and processes.

THE RELIGIOUS EXPERIENCE

GEC122 4 CREDIT HOURS,

Description:
A survey of the major world religions, along with their corresponding cultural frameworks. Explores the critical issues in the study of comparative religions.

 

PRINCIPLES OF MARKETING

MKT220 4 CREDIT HOURS

Description:
Provides an introduction to the fundamental principles and practices in the marketing process. Provides a detailed study of each marketing mix tool (product, price, place, promotion) along with introduction to marketing research and consumer behavior.

 

Och sista 3 credit pa Engelskan....

 

Som varje gang innan quartet ar slut tanker jag... vad ger jag mig in pa....

Det far vi se i april.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0