'Turisten' hjalp mig!!

Vad sjutton har jag gett mig in pa nu... Ja, froken E skall uppleva mycket.. Vi far nog se hur detta gar ihop.
OK, om vi skall gora en long story short... Efter min gym class idag, sa var jag sur for att ngn hade tagit mitt paraply, det spo regnar har pa Manhattan och detta var mitt sista paraply... sa nu far jag stjala ngn annan for jag orkar inte lagga pengar pa en ny en. I vilketfallsomhelst, jag hade ett missad samtal fran en man som undarde om jag ville komma och hjalpa han att servera pa ett party(!) hemma hos en gammal dam, som jag har skrivit tidgare om i bloggen.. se i arkivet fran 2008(?). Jag mote denna dam i Norska kyrkan och har varit typ salskapsdam till hennes man, nar hon var ngn annan stans.. pa ryktes vag, om jag inte mins helt fel sa har jag hort att hennes man har gatt bort.
Kort och gott, denna man fragade om jag hade lust att hjalpa han att sververa hemma hos Mrs. Alvin. Sa nu far jag se om jag kan fa ga kl 5 pa tisdag, for da skall klumpedunsen Eriksson, servera ngt som jag inte har en aning om vad det ar.. men det kan val inte vara sa svart.. huvudsaken ar val att man inte spiller ned folk!?? eller??
Samtidigt som jag vill hjalpa till och forsoka networka, for jag vet att detta ar varldens chance,
sa vet jag inte om jag vagar!!
Syster can you came and step in for me?? Please!!

Kommentarer
Postat av: mapa

Kul att vara efterfrågad, Lycka till .

2010-06-10 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0