Sliter?? Ja?? Nehe!!

Sista inspurt pa skolan innan finalweek, men jag skall inte klaga, har bara 2 prov och 2 inlamnings uppgifter. En som jag inte har paborjat, men skall gora det idag och en som jag inte var helt fornojd med, men efter ha varit pa individual meeting med professorn ar jag nog ganska nojd enda. Men den skall finslipas i helgen!
Veckan har varit ganska, hm vad skall man saga stressful?? ja typ. Mandags hade jag barna hela dagen, drog till Coney Island och var hemma runt 4, da vi sprang bort till sko butiken och kopte nya skor till mig som jag skulle ha pa tisdagen. Tisdagen hade jag forst one to one med Ryan, sedan skola fram till 12.30 mote upp barnen och Sophie vid Union Square, drog upp till UWS, lat dem leka ute pa varan backyard, pratade med syster och gtrattade mamma over skypen... BTW mor, jag har inte fatt tack for det "fina" inlagget!!
Tisdags kvallen var jag hos ms. Walden eller ngt liknande. Jag var inte hemma hos Mrs. Alvin som jag trdde jag skulle vara, min insats blev lyckad och Ms. Walden onskar att ha gora med mig igen, plus att den snalla damen tyckte att hon hade gett mig for lite pengar sa hon skall skicka pengar a posten, far hoppas att de kommer fram.
Onsdag = skola pa morgonen, theater med barnen pa em och sedan lyckades jag fa tag pa biljetter till Shakespeare in the Park, rolig upplevelse, men mycket tungt stycke. --A Winter's Tale. Men kul att fa ha upplevt.
Idag Torsdag hade jag individuel mearing med lararen, som tyckte jag hade gjort ett bra jobb. *jippi* sa jag.
Nej nu maste jag fortsatta med Marknadsforings extra essay! Sa jag kanske far ett B+ i den kursen, hade inte skadat!
So Long Friends
Love
from Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0