Hur skall detta sluta??

Jag ar inte helt saker pa att jag vill stanna i NYC under sommare.... Min dator visar 71F ute idag och nu ar klockan snart halv 11 pa kvallen, jag svettas som bara den!! Tror inte de har ngn AC har i Harlem dar jag befinner mig just nu... F och jag satt och tittade pa Bolt, hon somnade efter halva filmen, sa jag sag slutet sjalv, nu satte jag pa precious, men skall nog bara ha den som backgrunds salskap, ute sjunger de gospel for fult. Jag maste plugga. men jag ar for varm att tanka... JAJA, livet kan avra orattvist ibland. Tidigare idag var jag pa gymmet, skall forsoka ga dit imorgon ocksa, pa em mote jag E, vi gick runt i SoHo for han skulle shoppa, hur tror ni det slutade??
Wel, wel. bildbevis kommer imorgon, nar jag ar hemma... Jag har drukigt massa, en hel fuze, iced starbucks glaskaffe och en kopp med smalt glass, well, den at jag.. men svetten lackas i pannan och under hakan och haret blir extreme lockigt!
Annu varmre blir det att ha datan i knat... sitter i "bio" salongen har i Harlem..
= har projector, sadan vit sak over fonstret och bio stolar
som ni kan skymta i morkret.
Nej, kasnke skulle sla pa lite lys och plugga till tentan pa mandag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0