Diet COKE, Chips, dip och Backyard!

Manga ego pics i det sita, men brist pa annat sa far ni sta ut, samt att det ar dalig bild kvalite efter som de ar tagna med web cam, men i brist pa iPhone, sa blir det sa.
Igar pa kvalle var  jag i Bryant Park, d de hade filmfestival, de spelade Bonds Goldfinger pa storbilds skarm. Myggit varre sager jag, jag klarade 1.30 sedan var jag fardig, har fatt ett myggbet pa ena foten precis flippflop remen gar.
Som ni ser sa sitter jag ute i var backyard, tankte forsoka sola ryggen lite, men vi far se hur lange jag klarar det. Kliar overall redan nu.. well, well thats just me.
Ikvall skall jag traffa en kompis, vi skall for bi svenska kyrkan och ta en kanelbulle, sedan skall jag hem och plugga. Imorgon har jag min sista final i assets of science.. samt att jag skall skicka in en essay pa torsdag runt noon och efter det ar SKOLAN fardig!! Lovely!!
Ha en underbar dag vanner!!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0