C'mon!!

Ah, ibland sa blir jag bara sa frustrerad pa mig sjalv!! Jag skulle ha borjat pa en analysis av en play och en short story, jag har tankt pa denna Thesis i en vecka, men inte kommit fam till nagot bra. Sa igar skulle jag borja skriva, men jag var sa himla trott, samt att jag satt barnvakt och hade den basta view ever!! Sa da ar det uteslutet att jag inte kan bo nara Central Park.. Var pa 97th gatan och hade perfect view over som sagt hela CP och ned mot 59th gatan. When it came to dusk time it was totally fabulous!! Sa, da blev min plan att stiga upp tidigt, hade satt kl pa 7am, men stangde av och vande mig om for att ta ngr minuter till som blev till 2 timmar. Har nu skrivit 1 sida av 6 sider pa min uppgift. Den skall vara mellan 3 till 6 sidor, sa jag satsar pa 4-5 sider. Ikvall ar det Nordisk BBQ party har pa uws. Innan det skall jag forsoka mig pa 3 paragrapher till, som forhoppningsvis blir 1.5  sidor, eller.. skulle man ta en nap innan allt folk kommer jag ar sa trott, det kanns som jag ahr varit ute och dansat pa bordn i 2 veckor... men det har jag val da inte gjort???!
LoVe
From
MaNhAtTaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0