UpsiDaisy

Jag hamnade i sang runt 5.30am nu pa morgonen, sa denna dag kommer besta av vila... Just nu sitter jag ute ochser pa Manhattans himmel och loggar sa klart.
Sa sa kasnke ni undrar varfor froken E kom isang sa pass sent, jo det skall jag beratta for er; jag hade en light BBQ igar med ett gang harliga manniskor, som inte blev sa jatte light. Det blev en valdigt rolig och interesant kvall, ny info flodade, J/K kom upp, historier formades. TACK alla som kom, hoppas ni hade lika trevligt som mig!
Janicke ar pa besok hos mig nu, vi har sutitt ute en bra stund, men nu borjar det klia i mog sa jag kan sitta still sa lange till, senare ikvall kommer E hit och da skall vi ha film kvall som blev lite bortglomd igar.
Ha en god dag/kvall folkens sa far vi se hur denna helg slutar.. tror ja skall ta en  lite dusch och sedan en power nap om jag skall klara av film ikvall sa maste jag nog gora det..
XXX

Kommentarer
Postat av: mapa

Härligt med stress bättre resultat med lite katarr i kroppen

Lycka till

2010-07-31 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0