Life?? where did you WENT life??

O M G, ar ett yttryck jag bara kanner for att anvanda idag... Jag kommer tappa mit live helt och hallet de narmaste 6 veckorna... Thanks to my school,.. Jag som hade planer, Childhood, Party med Brudarna, AC med syster, E och H. Good bye sweet dreams.
En sak som ar sakert att jag maste skaffa ar en blackberry eller en iPhone, den vita har ju inte kommit ute for forsaljning annu, och sa maste man betala med credit card, bara massa strul, sa pa fredag blir det nog en blackberry.. men inget besatmt annu, den ar ju ganska mycket billigare en iPhonen, da.
Jag loggade precis in pa BB (Blackboard) och sag att de har signat upp mig for en online kurs, jaha det var jubra inte sa mycket att gora tankte jag, nej da.. for det forsta ligger jag 4 veckor efter eftersom denna kom upp idag, samt att man skall vara aktiv pa en discussion line, skriva 100  well written assignment, svara pa quiz, som om jag inte har nog sedan innan... Valkommen magkatarrr kan jag bara saga... Sorry Turisten, Maria och Clara.. I'm gonna be busy as hell during your vacation here in Manhattan.
Kommer jag klara ut detta, jag maste prata med min advisor imorgon, samt lagga nytt schema for hosten. Men jag vet inte om jag hinner prata med dem imorgon, har ganska slim schedule, maste ha jentene fran ca 12.15 och sa skall vi ga igenom varat grupp project for Inter MKTG... som ar en Country Marketing Report, vi skall da valja ett eller tva lander att country market report pa, samt ett foretag/product som vi skall ta fran det ena landet till den andra. Jag ahr ingen aning vilken product, lander borde man gora enkelt, men om man vill fa plus poang som alltid ar bra att skrapa ihop da mina quiz fortfarande gar ganska daligt (ligger pa B niva pa dem)  sa skall vi valja ett svarare land och product, dum som jag ar har jag ju satt ut mig sjalv som "ledare" da ingen annan i gruppen orkade stalla upp, sa ja gissa vem som kommer sitta i borjan av seotember och tjuta sig genom natterna for att det ar ingen annan som orkar att edit var report.. jo jag. Jag har massa att plugga denna termin, INTL MKTG, Business law, advance databases (som for ovrigt jag sog pa sista provet, vi skulle gora saker som inte ens fanns med i boken! raknar med ett STORT FET F i den klassen), Engelskan Oral maste jag ova pa att prata framfor klassen, for det skiter sig ocksa, gar super fint nar jag sitter bakom min bank och pratar. JAJA, nu skall jag inte klaga mera, har mer en nog att satta fart att gora nu. Maste hinna med gymmet imorgon pa kvallen som en bra avslutning. Fredag skall jag forsoka ta lite bilder och gora bloggen mer levande igen, den har varit ganska low den senaste tiden. Sure jag ahr varit ute mer en vad jag brukar, sa jag ahr ganska manga tips om vart man skall ga ut har i NYC, men det finns inte sa mycket mer att beratta. Well, well, kasnke jag skulle satta och njuta de sista sovande timmarna. I morgon blir det good bye somn helle coffee!!
PPL LIVE LIFE LIKE A ROCK STAR, DRINK LIKE A PRINCESS AND SHOPPE LIKE A SHOPAHOLIC  = LIVE LIFE WHEN YOU HAVE THE OPPORTUNITY TO DO IT AND NOT WHEN IT IS TO LATE
XXX
A
som vanligt refererar jag till detta inlagg http://annamatildaeriksson.blogg.se/2010/june/thnks-fr-th-mmrs.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0