What do to with all stuff??

Det är en väldigt bra fråga, vi flyttar som sagt i helgen/måndag. Jag tänkte börja lämpa över lite saker redan imorgon, men jag vet inte hur det skall gå... troligtvis måste jag kasta massa saker, jag får ett mindre rum och en större fast ändå mindre garderob, förtillfället hänger det bara en stång där. Walkin-closet'n är ju mycket djupare en min garderob som jag har idag, men här har jag två hyllplan, samt en låång stång som sträcker sig över hela. Så vi får se hur det löser sig och vart jag skall göra av allla mina hundra ar skor :S bloppis?? Well, vet inte om jag vill sälja mina fina saker, men om jag måste så måste jag. Time will show.
Den stora gåtan blir löst i helgen..
På tal om en annan sak, så vill jag skänka en tanke både till Frode som dog i en helikopter olycka utanför Horten, onsdag eftermiddag, med 3 andra nordmen. Jag lärde känna han när han jobbade som kulturansvarig i Norska Sjömanskirken.
Och självklart till alla drabbade i Haiti.
Nu skall jag ned till SB och få i mig lite energi, det blev bara 3 timmars sömn inatt :S så om jag skall orka plugga i natt så behöver jag energi!!
So long friends and send them a wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0