venti, white/skinny/mocca

De är absolut inte lätt med Starbucks kombinationerna, den ena efter den andra är bara svårare och lustigare, jag är fast besluten om min favvo som jag kör mer en dagligen. det brukar pendla mellan en tall eller grande white/skinny/mocca om de inte har white blir det vanlig mocca, men den är inte god längre. Men idag slog jag på stort en Venti, är lite osäker på hur många oz det är men, det är lite kaffe och en jädrans massa mjölk som fröken E tycker om! Vad har hänt idag, skola som vanligt, fick lite tutoring hjälp idag oxå, så skall strax renskriva uppgiften och posta den på nätet så har vi en av hundra saker färdigt. Skall vara hos den Tyska familjen ikväll.  Hoppas barnen är snälla och går och lägger sig tidigt så att jag kan få skriva på min essay. Well det finns ju tid för det imorgon oxå så det är inte super stress. Samt att jag är ledig på måndag. Imorgon skall jag försöka få tid att gå till Norska kyrkan och äta hemmalagad fisk gratäng, det låter gott.
Halva kaffet är snart upp drucken, så då är det bara att sätta fart med rewriting, see you later
Have a fabulous weekend and take care!!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0