Skickar en liten halsning fran Bryant Park Library

Nu sitter jag och forsoker komponera ihop en essay om personal conflicts som skall ara innen innan helgen! Det ar inte latt, jag ar forsavit, nu vet jag att far kommer ga i taket, inte valdigt konflikt sokande utanfor familjen, for att poangtera det, eller har jag fel?? Denna essay skall vara pa mellan 2-3 sider och jag har bara skrivit 1 1/2. Det ar val bara massa babbel en vad det ar innehall som motsvarar topicen, men funderar pa att skicka in den till en professor ikvall och hora vad hon tycker, skall till ACC Support pa fredag, sa jag maste nastan bli fardig med den inom en valdigt snar framtid. Vad hander annars da, jag sitter i en sal, som jag inte vet vad den heterm men pa min vanstra sida har jag times square, Sunny College, isbanan (den ser jag inte) och America Avenue och pa hoger sida har jag 5th ave, skolan och lite langre bort har jag Grand Central station, Jag sitter pa tredje vaningen och ser alla roof
Fick vist ett tect fran syster att hon behover hjalp, med accounting project taht they have at school so I have to help here, Keep in touch!!

Kommentarer
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

2010-01-16 @ 02:01:47
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

Aj så lågt i tak. Lördag morgon 02,00 endast katten och jag vaken kommit hem från födelsedags uppvaktning i Krokek. Vad gör du hoppas skolan var bra i dag.

2010-01-16 @ 02:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0