Skall försöka bli bättre på detta

Nu skall jag bomba er med inlägg tills skolan kör igång på riktigt, min "stora" dator krånglar av och till men nu värkar det som det funkar för en stund framöver. Vad händer på Uws av Manhattan da?? nja inte så mycket för att vara ärlig.
Skolan har ju börjat, idag var en konstig dag har känt mig super konstig idag, glömt saker har jag oxå gjort, men samtidigt har jag fått en del saker gjorda, kan inte sätt fingret på helt vad det är, men det blir en tidig kväll, antagligen en film och sedan sängen, imorgon är en ny dag som förhoppnings vis går i ett bättre tecken!
Har beställt böcker på internet till skolan som tar jätte lång tid, så jag är i valet och kvalet att ändå köpa dem från skolans book store bara för att ha dem hemma och sedan får jag väl sälja dem vidare när de andra böckerna kommer, men jag letar förbrilt om det finns andra lösningar som inte kostar, saken är den att vi har homework till tisdag och behöver böckerna till den.  Skall se vad som kan bli gjort. Allt löser sig, men det är en ny bok så det är lite svårt att köpa den från andra studenter på skolan, men det löser sig.
Klockan är inte ens halv 7 här och jag är död. borde egentligen sätta fart med lite hw, men ibland är det bara skönt att ta't lugnt.  Well vi får se vad kvällen bjuder på, skall nog en sväng till skolan tidigt imorgon och se om de har fått in boken där.
So long friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0