Riktig dalig update har assa

Jag ber om ursakt, men jag har faktiskt forsokt att gora flera update, men hemma hos mor och far fungerar inte det tradlosa som det skall, har jatte bra teckning i ett rum, men men, skall skriva update och lagga upp bilder.
Status just nu ar pa motorvagen mellan Norrkoping och Kolmarden, minus 3 grader C kl ar 04.23 pa morgonen och jag aker med Swebus.Far och Mor blev bjuda pa overraskinings partay, sa jag ville inte fotstora fars kvall med att kora mig upp till Arlanda, sa morgonens stauts ser ut sa har; Anna har inte sovit sedan halv tio, well sov vall eller har val inte sovit bra sedan jag kom hem, another story... trott och vimsig, har 2 timmar pa buss, vante tid pa Stockholmcentral 40 min pa arlanda expressen och sedan ca 2.45 h pa flygplats, da skall vaskor packas om, checka in, security check som jag foroverigt ar super radd for, men det loser sig. Ja det har natet var ju inte att lita pa heller. Men men vi hores mer nar jag har kommit till NYC och da skall jag palla mig bort till Barnes and Noble for en withe Moca, skriva update och bestalla bocker till skolan, far se om jag hinner forbi skolan forst har ingen aning om oppet tiderna i bookstore, men. Go with the flow lady and make your life easier.
Skall se om jag kan fa ivag detta nu....

Kommentarer
Postat av: Ekonomiska rådgivaren -inte din ekonomiska rådgivare

du lär ju komma igenom om du lämnade dina bomberochgranter hemma, mohahahha!!!

2010-01-01 @ 04:33:51
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

Vem är det som går under falsk flagga här???

Anna en än gång Grattis till studie resultatet och så kul att du var hemma över jul och som jag väntade på födelsedags kaffet men du och de andra tjejerna gjorde ett riktig firande på natten med Vin och presenter.



Önskar dig o alla andra ett Gott Nytt År.

2010-01-02 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0