Midterm och flytt,

Vad skall man säga, vet inte hur passade det är att ha det så nära inpå varandra, men det löser sig nog. Får vi hoppas- Har packat och rensat bland kläder och skor, skall ta bokhyllan en dag i veckan och alla jädrans papper som jag har sprit över hela rummet. So, imorgon eller på onsdag skall jag fixa schema inför Spring Quarter, jag har ett litet problem som måste lösas, en riktig funderare... Jag tillhör egentligen catalog 09, men så har de lyckats fö över mig till Catalog 10. det innebär att jag måste läsa 2 andra kurser som jag redan har läst, fats de har gjort om det, det gäller mina engelska kurser, de har satt ihop två engelska kurser eller delat en på mitten, jag och mina catalog kompisar måste i princip läsa ha läst 3 engelska kurser, men dans de som började läsa nu i år kunde skall bara läsa 2 kurser, hänger ni med?? Jag tror jag kommer välja att läsa inom min gamla catalog, och ta den sista engelska, blir en torsdags kvälls kurs men bättre de en inget annat.  Vist jag tycker det är super roligt med engelskan och jag börjar göra stora framsteg, de 2 åren på Language Centret börjar ge resultat, då tyckte jag det var för lätt, eller inte för lätt, nja eller visa kurser, men att tjat om gerund och allt annat, nu kan jag det och är den snabbaste i klassen att svara, för då har jag en man från NYCL som sitter på axeln och tittar strängt på mig, nu skulle jag gärna vilja att en person med good writing skills skulle flyga ned på min andra axel och sitta och göra comments när jag skriver och ge mig så writing tip, om jag hade tid skulle jag mer en gärna ta en extra kurs inom writing, förutom den jag har idag. Men men till sommaren kanske om/när jag får bättre om tid (will never happen)
Nej nu skall jag nog fixa färdigt min word assignment, där var i princip färdig förra lördagen när det var due day, men de andra var inte färdiga och jag upptäckte två små fel, som jag inte får helt till, skall nog försöka få ordning på ett par case's, så att jag förhoppningsvis får ett A+ i den kursen, beroende på hur midterm och final går, men jag har nog fått väldig bra feedback från läraren så nu är det bara att keep the flow and make progress.
It is February soon folks, the time is running by fats, I will take a trip to fabulous Miami in the middle of Feb, but it's for a short weekend, two days, however, I'm looking forward to the trip... has SB been there and give me suggestion, what to do and eat??
XXX
your friend

Kommentarer
Postat av: mapa

Roligt att åren på engelska kursen givit resultat.

2010-02-01 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0