Klago sång

Jag ber om ursäkt över allt det svarta och tråkiga som har varit en längre stund i denna blogg, men jag har inte så mycket energi över att utstråla, den enegri jag har kvar måste jag spara på, har ju 2 små som behöver känna sig omtyckta och skolan drar en hel del just nu. Har ett Quiz imorgon, har inte pluggat tillräckligt så vi får se hur det går, men vi har gått igenom ämnet flera gånge under lektionerna så det som har fastnat har fastnat. Tidig morgon tar död på mig, idag skulle jag upp tidigt för att skriva på den förbenade uppgiften, ja hur dags tror ni jag slog upp mina...hmmm blå är de ju inte...mer grön/gul/bruna.. well it doesn't matter... jag snooze 'ade till kl 6am. då var det bara hoppa in i duschen för att vakna och sedan springa till subway, som för en gångs skull gick perfekt jag var nede på skolan inom 15 min tror jag, det kan ta från 15 min till 60min om allt går helsnett, men min snitt tid är nog runt 20/25min. Skall nog klocka imorgon, så får ni en exakt tid!
Nej, kanske man skulle lyssna på lecture och se om det är ngt mer som fastnar och är bra att ha på quiz'en.
Imorgon skall jag nog gå och köpa 2 nya plast backar och börja packa på fredag, imorgon skall vi nog ut på middag, C har födelsedag. Hon fyller 21 år, uffa mig om vi kunde byta ålder, hade varit bra, då hade jag gjort lite andra vändningar i livet och levt de lite annorlunda en vad jag egentligen har gjort. På ett sätt är jag väldigt glad över mitt liv som jag har levt och all erfarenheter jag har fått samt alla underbara vänner jag  har mött genom alla år.  Men men slut pratat om det. Vi är så gamla som vi är och det är bara att göra det bästa av situationen. However, har jag berättat att jag åker till Miami om mindre en 1 månad, 13 feb drar jag, möter upp C och M som skall stanna där 1 vecka ca, jag blir bara där kind of 2 dagar. Men kul skall vi ha och bo på South Beach, glädjer mig massa, hoppas det blir sol och jag saknar värmen, skall ligga på en solstol och ta igen mig i 1 timme sedan blir det att flyga runt och upptäcka staden eller beachen!! I det sista har jag varit så otroligt rastlös så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Men hoppas kunna ladda upp både batterier och få massa ny energi av den här turen. Hoppas på en skid- tur i slutet av Mars, kanske till Canada, är ngn sugen så hojta!!
File:MiamiSouthBeachPanoramaEdit.jpg
Bild lånad från www.Wikimedia.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du fick gøra ændringar i dina tidigare år i livet, vad hade du gjort då?

Men låt oss før enkelhetens skull sæga att du trots førændringarna hade lært kænna de samma mænniskorna som du kænner idag. :o)

2010-01-22 @ 11:40:32
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0