Da var friden slut igen.

Jag har lordags klasser detta semester, phu i morrse gick det bra att ga upp, far hoppas att det fortsatter lika bra. Igar var jag hos Maria, vi sag pa Twilight eller hur den nu stavas, en fil jag redan innan viste att jag inte skulle tycka om, sagt och gjort. Kommer aldrig se 2;an vi pratade oss nog genom hela filmen. Nu sitter jag och vantar pa att borja, Hoppas att detta blir en bra klass, easy like a pancake. Det ar i data, word,exel och powerpoint alltsa alla MS Office elementen, jag har ju varit inom alla dessa sa det borde vara ganska latt. Men vi far se.

Vi far sakert inte ha ngra andra fonster oppna en de vi skall ha pa lektionen, sa det kanske ar bast att avslutta detta. Min lordag skall bli valdigt glamorous ikvall och besta av bara massa plugg. Aker nog ut till Bayonne en svang imorgon pa morgonen och lamnar presenter och sedan skalol jag vara barnvakt till en Tysk familj med tre barn, den minsta ar val 4 manader nu.

Soo Long friends and wish me good luck!!


XXX

Yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0