Bilder och annat gojj

Da sa, har det blivit januari med rage, skolan har startat med storm steg, jobbet har oxa dragit igan, hello sena kvallar och tidig morgon!! Men detta ar har jag lovat mig sjalv skall bli lite roligare och lite mer spanande en forra, maste forsoka planera in en resa snart. Tyvarr blir det nog nastan helt omojligt da jag gar i skolan pa lordagar oxa, men vi fra se vad froken E kan astakomma.
Jet-lagen har val lagt sig skapligt, den blev varre en vad jag hade raknat med, forst sa har jag ju alltid jet-lag/somn brist kanske man skall kalla det nar jag kommer till Sverige, sov daligt, ond kropp och hosta gjorde inte saken battre, nyarsaafton blev lang och drog ut till nyarsdagen = nastan ingen somn, nar familjen hemma i Sverige gick och lade sig hade jag flera timmar kvar at vara vaken. Sa jag rakna ut hur jag made. Lordagen och Sondagen gick i det lugnas tecken, lordag blev bio It's Complicated hette filmen vi sag och den var hur bra som halst!! Vi garvade sa vi ahde ont i magen plus att mannen framfor oss somnade och snarkade HOGT!! HAHA. Sondag blev det nog B&N X 2. Mandagen drog skolan igang, lyx shema kallar jag det forr 8am till 9.45, sure jag maste ga upp tidigt men sedan har jag hela dagen kvar. Barnvakt pa mandags kvall hanns oxa med. Tisdag fler nya lektioner, och nu ar onsdag, ser ut som det blir Bar 89 ikvall. Hoppas hoppas ar sugen pa deras goda hamburgare!
Da sa, har kommer bilder:

Lite bilder fran Koppar bo, valdigt mycket sno var det dar!!






En av de sotaste pojkarna i stan ;) och hans Sally
Dagen innan julafton var syster och jag pa besok hos Familjen Karlsson/Svensson






D
"dod' Katt, nej bara tussen som sover

Kl 11.45 pa natten till den 26 jan kom Alie och syster indundrandes till klocket, pa natt man och sovning. Mamma vaknade, pappa vaknade men han lag kvar i "sangen" (annan historia) och jag kunde inte sova med deras kackalnde, sa det var bara att palla sig upp, vi skulle till sthlm vid 10am pa annandagen, nar vi satt o prata kom mamma pa den briljanta ideen att vi lika garna kunde vacka pappa med "kaffe" las vin som tjejerna drack. Sagt opch gjort. Vi firade in fars fodelsedag med mackor och vin.




Annandagen till 28 december spenderades i Sthlm, vi var pa Hokey pa annan dagen och sedan hade far och jag order a tabel pa internet till en resturang i narheten av hotellet, men nar vi kom dit, var det inte oppet och nar pappa ringde sa hade de lagt ned resturanger sa voice mail...men vi hittade en italiensk?stockholm bar/dinner/kvarterskrog i narhetn. 27december, blev jag kavr i sangen beroende pa kropps ont och feber, hade en feber forkyllning eller stress/relax forkyllning, hela helgen i sthlm, tyvarr. De andra rande runt pa stan och pa kvallen kom de och hamtade mig sa akte vi till Gota Lejon och sa pa Buddy Holly. 28 dec akte vi hem efter frukost. Trevlig Helg i STHLM, Tack familjen.


Mote Annika pa stan tisdagen, den veckan 29? och Ida ocksa pa hennes lunch rast, hon har borjat jobba i Norrkoping efter 8 ar i Oslo. Onsdagen akte jag hem till Annika och J for att mota deras prins


Fick super fint "snoe" arband av dem, tack alla i familjen

Turstedt


Nyarsafton dagen/bit av kvallen spenderades hemma hos familjen Karlsson/svensson, Tusen Tack for trevligt salskap och jatte god mat!!
Nu ar det Januari och det blev precis bokat ett besok pa Bar 89, skall forsoka komma ihag att ta med kameran och foreviga denna kvall!!
Soo long
Stay warm
XXX
your

Kommentarer
Postat av: mapa

Frostiga -17C gr hälsningar till dig i NY C från oss här i Peking

2010-01-07 @ 14:40:50
Postat av: Anonym

11.45 är tidigt, klockan var runt 2 kanske

2010-01-08 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0