Är det möjligt eller

Ibland tror vissa professorer att man är helt körd i huvudet, sory alla där ute som tar åt sig, men jag måste få ut min ilska, eller ilska o ilska är det väl inte men, skit samma. Här skall ni se vad en prof, ger oss i upp gift, den som är villig att skriva kan få mina antackningar och göra klart den till den 26 Jan, skall lämnas in 28, men jag behöver tid att gå igenom ;)
Då, skall vi se om fröken E lyckas....
Well, då kom hela dokumentet, det var väl inte meningen, men jag vet inte hur man lägger upp delar från fil här på blogg.se Så frivillig assistent sökes ;)

FILM REVIEW INSTRUCTIONS

Please follow both the formatting and writing instructions VERY CAREFULLY. Failure to format your paper as instructed will result in automatic point deductions before evaluation of the paper “content” begins. Front/back printing is preferred but not necessary. A paper that does not follow these instructions will score a MAXIMUM of a C (75). If you have any questions about the requirements please see me before the paper due date.

Film Review Format Instructions (Example attached on page 2)

  1. Three-page minimum (FILL three pages and carry over to the fourth)
  2. Double-spaced        ONLY (including between paragraphs)
  3. 12 point font                                ONLY
  4. New Times Roman font               ONLY
  5. 1 inch margins ON ALL MARGINS – TOP, BOTTOM, LEFT, RIGHT
  6. Computer-generated page numbers (not hand-written) on all pages – upper right corner
  7. Black ink on white paper                                   ONLY
  8. Staple in upper left corner (unstapled papers will not be acceptable)
  9. First line of first page: Your Name                    ONLY
  10. Second line: Class Title, Film Analysis 1, Title of Film  ONLY
  11. Third line: Skip
  12. Fourth line: Indent and begin your review
  13. The second and successive pages should begin on the first line of the page

Film Review Writing Instructions

Spelling and grammar DO count. You will focus on 3 components of your review:

1.      How does this film connect or relate to the topics we have covered in class?

2.      What did you learn in this film in relation to ideas we have covered in class (fully discuss at least 3 main points)?

3.      Why you would or would not recommend this film for future versions of this class?

 

 

 

Kul va?? Han menar på att vi skall vara mer rädda för the structure, en vad vi skriver, jag tror jag har ganska koll på structure, men vi får se innehållet är mer svårt. Har hittils skrivit ½ sida, och det står ju att : The second and successive pages should begin on the first line of the page, och detta är jag mest orolig för, allt mitt babbel kommer gå åt skogen! Jaja vi får se vad jag lyckas åstadkomma om det inte proppar in ett mail inom 38 sekunder ;) Nej vars, jag skojar bara, jag vet att jag kan få mycket skit för detta inlägg, så jag måste göra uppgiften själv, men ibland måste man bara få utlopp för sina frustrationer.  Det går nog bra.
Sitter samtidigt och försöker få ihop ett brev till en av Dean'en på skolan för att jobba som volontär som Peer-Mentor, men jag vet inte hur mycket man skall "brag" om sina skills. Well, annat kapitel, skall se om jag kan få ta några bilder till bloggen imorgon, det är länge sedan?!!
Eh shoot, jag måste fortsätta på uppgiften, kanske blir en sväng till Starbucks om jag skall hålla mig vaken, men det är pest eller kolera, för då är jag trött imorgon bitti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0