Inspiration; I wish I was made of money!

(Syster; nej. tyvarr ingen tattoo, men snart kanske, nar jag vet form och monster, inte monste men mönster)
What ev'a
Jo, det jag skulle beratta var att jag foljde med e kompis pa NY Times Travel Show, valdigt inspirerande(? far inte till stavninge..), maste jag saga, de ville ju sjalvklart salja reser, men vi gick runt och tittade mest, fick massa insiration och tankar om att soka sig mer inom hospitality and tourism, men vi far se, forst tva ar med marknadsforing, sedan far vi se vad som bli. Tror min utbildning blir bra, konstig kombination egentligen omvardnad och marknadsforing och sedan vad blir det da??? Jaja, livet ar till for att lara och inspereras.
Well, nu ar det traning som galler for hela slaten med Vlademir, som jag tror ar fran kakastan, annu varre med stavningen dar, haha.. Maste forsoka stalla in svenska bokstaver har, sa det blir riktigt, well, another time, eller sa far ni lasa mer pa engelska och tryka pa translate knappen som forsvann, under renoveringen av min sida, weird, maste leta ratt pa den, eller finns den dar??
Gotta run, more update after the movie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0