Gymmet

Aj,oj Vad skall man saga, jag har tranat tva dagar i rad och ar helt dod, mina magmuskler ar totalt borta och det gor ont  revbenen i stallet, men har skall fortsattas och bli fit for fight, har ocksa fatt en "present" av gymmet, en timme med PT, kanske han kan hjalpa mig att hitta musklerna igen. Arligt talat for att klaga lite mera, det kanns nastan  som efter den gangen jag rullade ned for trappan pa Ullern, nar jag bode dar, det var vinter och massa sno, jag skulle bara hoppa ett steg ned och rasade ner for hela trappen. Men men, nu tranar jag nastan varje dag, sa musklerna hinner ju inte att laka i prencip, men jag kor olika pass varje dag, igar korde jag beaming, super kul om du har balans och coordination, samt smidighet till det, skam till den som ger sig! Idag, eller om drygt 1 1/2 timme skall jag till gymmet och kora Vinyasa Yoga, jag skall lara mig att andas ratt, jag har ju en formaga att nastan aldrig dra ned tillrakligt mycket syre langst ner i lungorna, utan jag kor korta och snabba andetag, garna genom nastan. Well enough complaining.
Da skall vi se om bilderna fran miami kan pluppa upp!!

Nehe, nu borjade de strula igen, det kommer mera.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0