Catchy to be a "Jøde"

Som min narmate vet sa har jag en "Jødisk kirke" som jag kallar det for, med det menas alltsa en synagoga mitt emot oss, Jag har markt att ett par ganger i manaden har de "fest" med massa dunka dunka musik och de sjunger och har skoj sammen, inte lika kul for mig som forsoker sova och de haller pa relativit lange. Oftas dakar jag enda ihop for jag ar sa jaklans trott, men kanske man skule konvertera for att fa "lov" att vara med pa deras fest, jag har ingen anning vad de firar men manga star utanfor, jo en annan sak som jag har observerat sedan "snostormen" var har i veckan och halsade pa, det ar fler manniskor ute i rorelse, eller det kanske bara jag som har varit ute mer....
Imorgon skall jag pa ngt interesant, skall forsoka fa med mig den stora kameran och ta lite bilder om det ar loveligt!!! Gleder mig till det och skall forsoka jobba pa min networking!!
Uff Snart sista Februari, eller humm, kl ar ju faktist over 12 sa det ar val idag!! da ar det bara 2 veckor kvar tills final drar igan da, plugg, plugg, men innan det skall jag ha lite kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0