Bra fraga

Hur det gick med de dar bilderna fran Miami, de kommer jag lovar,
och JA rummet var stokigt, skall komma med ett battre kort nar jag har stadat! Nar jag nu far tid med det!! Well, well it will happened, I promise. Anyway, idag hade jag midterm i datan, fick 100 av 100!! *Yeah* fick oxa ording pa uppsatsen till engelskan sa den skall bara skrivas ren och sa ar den fardig pa mandag!! Har precis kommit hem fran gymmetAbs &Streach hete det, gud jag har inga rygg eller magmuskler igen, undrar var six package tog vagen?? Hade ju lite nar jag var yngre..men nu skall de komma tillbaka, imorgon star cardio sculpt och beaming pa schemat!! All in!! mandag ar det yoga. Nu ar det duschen som galler och sedan renskrivning av Engelskan och borja pa anatomy and physiology film review plus presentation, samt att jag har quiz och second midterm test i bade accounting och anatomy and physiology pa torsdag. Sa imorgon blir det att studera och trana!! Sa kanske skulle gotta sig med bio ikvall, har ju enda unlimited manads kort att aka pa!!
Skall forsoka gora en rktig update fran miami snart!! Ha de sa bra sa lange!!
XXX

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS! Fan vad duktig du är!! Kul att du kommit igång med träningen:) kram kram

2010-02-21 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0