Blev inga bilder som utlovat,

Har inte tid att krongla med det nu, ni far halla ut till torsdag kvall, nu skall jag satta mig till ratta och lasa och forsta de tre kapitel vi skall ha midterm exam i anatomy and physiology och sedan frammat sma timmarna gora ett par spreadsheet som jag oxa har midterm exam pa torsdag, hektiskt dag om inte annat...
Maste bara saga att minnes gudtjansten var super fin, Vigdis, Hilde, Tone och Per-Erik var sa duktiga att halla undan tararna nar de laste och berattade om Frode, de ar ju vana men det blir ju ngt extra nar det ar ens kollega, uffa mig,  kan inte fatta det annu, tror att det var bra att jag gick, kannde manga andra som var dar. Jag blev berord men inga tarar kom. Hade lovat att tanda ljus for T och R och R fragade mig nar jag kom hem om jag hade gjort det, ja sjalvklart sa jag, Frode dod, sager hon, han ar i himmelen!
RIP FRODE vi kommer alltid minnas dig for ditt leende och skratt!!

Kommentarer
Postat av: mapa

Minns de lyckliga stunderna blott.

Lev i nuet

2010-02-08 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0