7 minutes of fame!

Hade ingen battre tiltel sa det fick bli denna, inget att hetsa up sig for!
Well, anyway
Nu ar det bara 2 dagar kvar tills jag drar till Miami!! *jippi* gleder meg som ett barn infor julafton, har inte hunnit packa annu och inte fixat saker infor skolan, men det skall val hinnas med inatt hoppas jag, kan sova ut lite, for det ar en vara som kommer bli brist pa!! Blir bara i Miami i tva dagar sa det ar inget att hurra for egentligen, men jag maste bara fa komma bort fran kaoset en stund och tanka pa ngt annat, kommer helt sakert att fa sitta emd skolarbeten ett par timmar pa sondag em, men de skall det sta en kall OL eller en frozen strawberry daiquiri  pa bordet det lovar jag!! Har val inte raknat med jatte fest for det orkar jag inte, men en klack skall slas i taket!!
Well, enough about that. Det ar en hel del i skolan, skall ha presentation pa onsdag om tva latar som jag skall compare och skriva en essay pa 3-4 sidor, simple as dimple , Noway, men det skall val ordnas med hjalp av daiquiri :)
Nu sitter minnes kortet i datan, sa jag skall forsoka uploada lite bilder... Folk, be patient please! Jag skall forsoka att oppna ett picsas konto ikvall, for jag harat att lasta upp bilder till blogg,se det tar san tid!! Men adress kommer nar jag vet hur man gor!


















Kommentarer
Postat av: M

jisses it was a small small small room you´ve got now =)

2010-02-11 @ 20:48:58
Postat av: mapa

Är du åter i Oslo i första lägenheten

2010-02-16 @ 12:15:36
Postat av: mapa

Verkligt fina bilder kul att du har fotat

2010-02-16 @ 12:16:46
Postat av: Ullis

Nya rummet verkar mysigt!

Vilket fint litet "altare" du hade i fönstret :-)

Miss U! Kram!

2010-02-18 @ 14:44:39
Postat av: Anna Matilda

Ja, det ar val typ i samma storlek, men har har jag dock en walk-in closte och ett eget badrum 5 steg utanfor dorren, blir nog bra det har skall ni nog se.



Ullis, klart din son har en speciel plats i mitt liv nu, sa darfor fick han hederplatsen i fonstret sa jag ser han nar jag gar och lagger mig samt vaknar!!



2010-02-24 @ 03:20:57
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0