The Bitch is Back in town...

Efter ca 4 timmar somn per natt de senaste 4 natterna blir man latt den storsta bitch'en i den stora staden, men samtidgt i denna stor stad dar folk springer runt overstressade och med mal i blick blir man ganska bort glomd. Jag har ju ett project i min International Marketing class dar jag kanner att inget gor ett skit, sa de senaste gng har jag klot mig mer professional och haft ett annu stramare ansikte en vad jag brukar ha i den klassen, jag ar sa himmla trott pa alla i den klassen, for det forsta men det ar en annan hjistoria som jag inte orkar ta upp idag. well, well.... SNart ar det helg och pa mandag kommer Clara och Maria till den stora staden och pa tisdag kommer syster. Det blir nog 2 bra veckor med besok!!
Ikvall ar det plugga och trana som star pa schedule!!
ANdas, Andas och andas sa gar allt bra..
Pa tal om ngt annat jag har satt ganska konstiga saker i det sista, men sa ar det i den stora staden, idag var 2 och 3 tagen delayed pga av en anledning de inte sa, sa jag tog 1 istallet nar jag kommer fram til 72nd st sa star det massa paramedic i en av the cars och ut kor det en manniska pa baren, men de var inte direkt forsiktiga och korde personen i fraga baklanges... knarkare eller hemlos tankte jag, nu en super nap for mig sa jag inte svimmar...
hej sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0