God damn it, does everything have to be so hard???

Varfor ar jag alltid sa jaklans trott?? OK, i morse forstod jag, det funkar inte att vara "ute" till kl 1.30am, (satt pa H's roof top til 1.30 sa jag var hemma hos mig kl 2am) somande vid 3 tiden eller sa, skulle upp och springa imorse, men jag orkade inte oppna ogonen. Idag blir det gymmet om ca 30 min, maste springa om 5 min... sedan MASTE jag plugga resten av dagen.. Berattar mer efter gymmet, kl gick lite fortare en vad jag tankte mig.
See you soon

Kommentarer
Postat av: mapa

Lev nu lever bara en gång.



Kul att du inte har tråkigt

2010-08-16 @ 17:32:02
Postat av: mapa

Hallåååååååååååååååååååååååå vad gör du nästan 15 dagar sedan du var här

Väntar väntar

2010-08-29 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0