Weekend

Helgen har bara flygit forbi, fredag hade jag barna fram till ca 8.30pm, sedan drog jag till H pa "Swedish Party", lordag vad gjorde jag da?? Inget spec, skulle val plugga men det blev det inget av, var barnvakt pa kvallen och L kom over nar barna hade somnat vi sag pa film. Sondag vaknade jag tidigt, medans jag var pa toa horde jag steg utanfor toadorren nar jag kommer ut sa star T dar och tittar pa mig, hon ville ha hjalp med TV, hon sa att hon hadfe varit vaken sedan 7 ;s vet inte helt om jag tror pa det, for hon somnade vid 10pm, men kanske, jag vet inte allt. Jag hjalpte henne med TV sedan hoppade jag i mina tranings klader och sprang ivag pa ett pass. Jag och H var pa bio pa kvallen, sag Date Night, hyffsat OK, men valdig rolig for den var sa pass logom dum.

Idag mandag borjar jag jobba 2.45 sedan har jag kvalls kurs vid 6.
Men snart skall jag ivag pa ett yoga pass, det borjar kl 12, sa skall dra om en timme, harligt att jag har kommit igang med traningen, kanner att armarna har blivit starkare. Ar typ fardig med Engelska Essay'n den blev val inte super bra, ar inte helt nojd, men vet inte hur jag kan forbattra den, for storyn vi laste gjorde mig bara arg.  JAJA, sann ar det.

En bra fraga vad denna vecka bjuder pa... Massa HW vill jag gissa pa, vi garin pa den 3 veckan i skolan eller ar det 4;e :S Nehe, det var bara 3;e...


XOXO

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0