Vecka 15's helg

Vad har jag gjort denna helg ar en bra frag, inte shoppat haha, eller nastan, var tvungen i fredags att kopa 2 fina klanningar, ha, ha det var under pistol hot jag lovar!! fredags kvall jobbade jag har hemma, i gar (lordag) jobade jag hos festar familjen, de kom hem 3am circus. Jo jag var ju o tranade igar pa kvallen, sedan hade vi premier grillning har igar pa kvallen innan jag akte. Idag (sondag) har jag fixat fardig min engelska laxa, sedan var H och jag ute pa promenad, vi gicks langs Rivern, och dar pa vagen har e stangt av vagen for att ngn har draget upp ett lik fran vattnet, interesting things happen in the City. Nar jag kom hem holl de andra pa att grilla, sa jag har en stor kansla av att det kommer bli mycket grillning har framover. Skall ta lite bilder nasta gng.

Pa tisdag kommer denna bli min!!
Den vita 32GB
<3 IT!!!
iPhone Hardware

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0