Ingen ny phone, darfor inga nya inlagg

Hade manga inlagg som jag har velat skriva idag, men inte haft tid...
Skall snart kasta kidzen i sang och skriva fardigt min essay som skall in pa torsdag; In third person, write 2-3pg profile of an orginal villain/bad guy.
Annars hander det inte sa mycket idag, efter skolan gick jag till container store for att leta fasten till min Elfa, de hade inge sa jag fragde hur jag skulle satta ihop den for nu star de pa varandra och rasar sa fort jag ror pa dem, svaret var ju super enkelt sa skall fixa det pa torsdag, sedan forstatte jag min promenad hem eller hem oh hem, till kidzens skola och darefter hem med play date van, tillbaka till skolan och dar emellan middags lagande. So, the Polish "staderska" is back in town again. Pa tal om the Polish "staderska" hon och "handy woman" kom pa besok i mandags och satte upp skohyllorna pa vagen och moblerade om, bild bevis kommer senare nar the Polish Photograph har varit pa besok.
NU: slanga kidzen i sang, sedan profile essay, efter det sangen..nja OK, kanske en film for bedtime
Love from
Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0