Fler bilder

En sak som jag inte tycker om med blogg.se ar att det tar sa himla lang till att upload bilder till bloggen... men som ni vet har jag nu ett picsa's konto dar jag lagger upp bilder, men jag vet inte hur ni hittar ditt, dar finns det bade charmerande bilder och inte sa charmerande... har manga dromar i mitt liv och en av dem ar att kunna lara mig att redigera bilder.
Men men har kommer pics!!
Tyra och Regine plus flygande popcorn
Denna var lite rolig, jag satte ned regine pa satet och sedan skulle jag ta kort da flyger hon bakat och popcornen flyger och jag haller pa att kasta ivag kamerna = suddig bild
Lite svart att fa med oss alla tre, dessa bilder ar fran December nar vi var pa bio, innan jag akte hem for Jul vacation.
Tog med barna pa skridsoakning (tva olika gng)
Nu skall jag inte plaga er med fler bilder, bara en till och det ar den stora valkomnadet valkomen till USA!!
OK, 2 till pa de resande pa en roof top restaurang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0