Artikel from May-June 2010 issue of Weight Watchers

HIttade denna artikeln i magazine Weight Watchers och det var verkligen ett weak up call for mig..
Den Handlade om Feed Your Bones -- Got milk? But, you need more than calsium to keep your bones strong. Tyvarr hittar jag inte artikeln online, men den hadlande om osteoporosis, som alla vet sa ar det oftas kvinnor som drabbas av detta for att cite lite ur artikeln fran Weight Watchers May-June 2010 issue...
"Most women start to losing bone mass in their 30s, so it's especially important to start changing your eating habits as you reach that decade--and beyond" det var lixom bara I smell the coffee...
Sedan stod det "In other words, lowering your cholesterol may acctually help maintain bone mass"
Another, smash in my face, jag vet att jag har hogt cholesterol, men nu har jag borjat trana ganska regelbundet och ater inte sa mycket salta och feta saker, sa jag hoppas verkligen att det har sankts. Maste ga pa en check-up en dag och kolla allt. Den tredje paragraph gjorde mig riktigt radd "Kick your cola habit"--------"cola drinks contain phosohoric acid, which may leach calcium form bone"
Jag kanande bara nar jag laste denna artikeln Hello dude, what are you doing with your life, do you want to have a long and healthy life or do you want ot break your bone soon?? Men saken ar det att jag har aldrig brutit nagra ben, hitils. Jag kan lova er att jag har druckigt ner pa Cola drikandet, men vad har jag fatt tillbaka : jo huvudvark.. Forsoker dricka sa lite kaffe som det bara gar ocksa...men det stod det inget om i denna artikeln, sa det kan jag ju fa unna mig avochtill??  Nehe ni, nu skall jag resa bland alla magazine's som jag har sammlat pa mig, sedan skall jag lasa fran Marketing boken och efter det sa skall jag antagligvis vara barnvakt, imorgon ar en ny dag, men ny krafter... och en engelska uppsats att skriva, I'm back on track again...
So far friends..
XXX
Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0