Vad skall vi berätta om

Denna vecka som gått, känns skönt att vara tillbaka i US, jetlagen har lagt sig. Helgen blev en long weekend, 3 dagars ledighet.
Fredags kvällen spenderades på Ava Lounge i middle town, Lördagen åkte jag till Bayonne, sov till söndag, söndags kvällen spenderades på roof top på Norska kyrkan med BBQ. Måndag idag, Labor day Detta är en fedral holiday som firas första måndagen i Sep, kommer från Canda, resten kan ni läsa er till från linken. Jag sov länge idag, tog det lungt, träffade H för att sätta oss ned i CP och läsa lite!!
Kvällen går nog i det lugnas tecken, blir nog o se på Sex and the City boxen o läsa bok, i lördags fick jag kanon ont i magen avtog i magsjukeliknade väsen, men efter det gick det så pass bra att jag kunde åka till Bayonne, men har sedan dess fått mer eller mindre on på högersida under revbenen ut mot ryggen, så kan ej helt säga om det är en sträckning eller tarm/muskel o
nt.













Tror detta var första kortet och första hindret på bannan, min tanke var att detta går bra, när jag satte mig i bilen, men när jag började rulla upp på denna så förändrades mitt tanke sätt totalt, när vi började tippa så slöpte jag allt och kastade mig om halsen på syster som satt brevid, jag blunade kan jag säga. Tina bara skrev: du kan ju inte hålla i mig när du kör!! Ja men vi tippar skrek jag tillbaka, här är vi i "bara" 35 graders lutning sa instuktören, bilen klarar upp till 90 grader, What då är man väl nästan uppochned tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0