ups

Här har man då inte varit på ett tag, ursäkta ursäkta!! jaja blir bättring nu, när jag har fått min dator tillbaka.
Här finns det då ett internet som funkar bättre en det andra, där jag har hållit till de senaste (nästan) 2 månaderna.
Well, thats life. Men jag skall då säga att jag har haft det bra hemma, blev e del shopping och resande, Piteå, Polen,Oslo och Göteborg. Så overall har det vart en super sommar. Saknar alla där hemma, lite. De nya bebisarna, det blev 2 pojkar med ca mer en 1.5 månads mellan rum. Edwin och Teho. Super sötta små mirakel, snart är det dop för dem, 10 okt och 24 okt tror jag det var.
Syster har flyttat till Göteborg och skall ta en master i Environmental Management and
Economics, det blir säkert bra.
Jag gjorde mitt Accuplacer Computer Placement Test, ser ut som jag endas skall ha en Course Placement. Så det är väl inte så illa och jag är väldigt glad att få ta den. Det är skönt att vara tillbaka, för en stund här. Skall se om jag hinner o lägga upp de bilderna som jag har lovat, de ligger fortfarande kvar i kamerna, skall nog försöka tömma den i helgen!!! och en promise jag skall bli bättre med updates framöver!! Men Sverige är Sverige vet ni ;o)
Kram så länge!!!!!




Här kommer en bild från födelsedags pressenten jag fick från Mor och Far
ps bilden ger inte en riktig hel het!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0