Tisdag

Tänkt bara visa er lite bilder hur det ser ut och vad jag gör om dagarna! Förra veckan plus början av denna vecka har jag ju snurrat runt i innerstan. Idag köpte jag böcker skall bara ned till stan igen efter 5 för att få sprutan! Well, well det går väl bra!
Sitter nu o väntar tills den har föröver alla bilder, hann inte radera sist jag la bilderna.
nu skickas det vist ett automatiskt meddelande från min dator till Photoshop...med en hälsning från mig som jag inte har godkännt...hmm kanske borde ta en kurs i photoshop???
PS bilderna är sedan för de är tagna i farten!!

De 2 första bilderna är från Times Square och den sista är en bit från main building to Berkeley College, där ser ni Chrysler building och Grand Central Station i balgrunden!!

Don't ask me why the twxt become blue?!!




Dedicated to sis !!!




Kommentarer
Postat av: lil sis

nice pics! Can you take a really good pic of Iron Building?!?

2009-09-24 @ 17:36:48
Postat av: Charlotte

Va underbart att bo i NY. Blir lite avis :)

hur lange har du bott i USA?

Kram pa dig

C

2009-09-30 @ 05:19:29
URL: http://charlottemarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0