Skolstress avslutades med dålig match...

Igår (torsdag 10 sep) åkte jag till skolan för att registrera mig, som vanligt massa krångel, fattar aldrig varför inte allt kan gå så smooth, men men allt löste sig tillslut, pengar skall dras idag för jag har fått mail från CSN och pappa att de är inne på kontot. Lyckades göra ett schemma, det blev inte helt de tider som jag ville men tror det blir bra tillslut, kommer hålla till en hel del nede i downtown. Mailade och frågade om en litteraturlisa så jag kan börja leta böcker, uff nu är det bara utgifter på g.

PÅ kvällen var jag på Mets game, får ta o skriva mer om den ikväll för nu hinner jag inte o så skall jag försöka lägga in bilder---

So long

och TGIF

God fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0