Quiet moment

Har det varit här ja, men nu blir det liv i luckan!! Idag var det 2;a skoldagen för mig, nu har vi börjat på riktigt. Har till och med fått Home Work till nästa vecka, så mpste sätta fart emd den, för tiden rinner bara iväg, skall vara barnvakt på fredag på 2nd Ave, då hinner jag förstås skriva lite, måste beställa tid för tutoring så de kan kolla igenom min essay innan jag lämnar in den, uffa mycket styr nu.
Lördag har jag lovat bort mig som guide till 2 svenska tjejer som skall besöka NYC för en vecka, det skall bli kul. Tänkte visa dem UWS och sedan ta med dem ut på kvällen, Söndagen är redan den oxå upp bokad, skall hjälpa til i Norske kjerka den som brukar ha barneverkstedet kan inte nu på söndag så då skall jag hjälpa till, på kvällen kom jag fram till att det var UNG i NYC. så det måste jag oxå gå på, jaja får ta med mig datan och sätta mig på skolan. Tråkig update jag vet, men jag får ta igen det i nästa vecka när jag har kommit på hur jag skall få tid till allt, skulle behöva gå o träna oxå, kanske skulle ta o göra det nu och läsa sedan.
Ja just det, dagen idag. Idag startade vi ordentligt, skrev 2 st uppgifter och fick rätta 2 st essay.
Skriver mer imorgon, see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0