Lördagen

Lördagen bestod mest av att bara ta det lugnt, gjorde inte många knop på dagen, vid 6 tiden knallade jag ned till Lincoln biografen och mötte H, vi såg Julia&Julie en riktig rolig film med Meryl Streep. Se den om den kommer till Sverige, efter det knallade vi upp till Cava o drack ett glas vin och babblade om allt o inget.
Vad består dagen av idag da?? Inte mycket mer vättigare en igår, skall väl ned och träna om en liten stund.
Nästa Vecka vad händer då ja, inte mycket då heller to be honest, skolan börjar ju veckan efter det, skall försöka få tag på litteraturlistan för de olika kurserna och börja inhandla böcker.
Nu på måndag skall jag till skolan och fixa schoolership som jag får av dem, samt ta MMR spruta på tisdag tror jag det var.
Well thats all for now, have a great ending on the weekend
XXX
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0