Jag läste eller hörde

Jag har läst eller hört någon stans att det är många som säger att hösten är det nya nyåret, där man kan göra en omstarta och lova sig att bättra sig efter semestern, jag tänkte faktiskt ta det i akt och försöka börja träna igen, första passet blev idag!! *jippi* blev inte så långt för jag är helt ur form, tar nog en bra stund att få upp formen till toppen igen, kommer nog aldrig vara så vältränad som jag var en gång i tiden, men men man skall inte se bakåt, se bara framåt!!
Så om ni har bra övningar kom gärna med förslag, vi har ju ett gym på m våningen, samt badbassäng, bassängen tycker jag är lite liten så den använder jag inte, den är bara 5 feet long 5 feet deep, och jag är 5.5 feet tall, so it doesn't make any sense for me, det känns som jag tar 3 simtag i alla längder.
Well så då blir det styrketräning i stället.
Nu står det på to do listan att jag skall läsa en bok, så då skall jag väl göra det!!
XXX
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0