Imorgon, imorgon sker det!!

The Sounds har USA turné och imorgon kommer de hit till Manhattan!! Kommer  bli så kul att se hur många svenskar det kommer, det brukar krylla av oss på 'svenska' event!!  Sist jag var på ett 'svenskt' event var midsommar, lilla Battery Park var fullproppat med vitklädda svenskar med blommor i håret och i mitten stod midsommar stången, ned mot vattnet stod orkestern och spelade. Jag både älskar och hatar dessa event, men utlands svensk som man är sedan 6 år tillbaka så får man lite abstinens att se liksinnade. Vi blir 3-4 Svenskar som drar till konserten tillsammans. Jag såg ju faktiskt Nina Persson på flygplatsen för ett par nyår sedan.
Jag längtar sjukt mycket till att börja på skolan igen, konstigt det har jag aldrig gjort förut! Denna gång är allt så nytt, skall försöka åka ned till skolan imorgon och fixa klart det sista med id card, loggin och få reda på litteratur listan till alla kurser, student som man blir måste man vara ute i god tid och försöka hitta billiga böcker!! Jag skall check out www.amazon.com har kömt noveller där förut (begagnade) och de har varit i bra skicka, man måste hitta sina egna lösningar!!
Vad tror ni?? Gymmet vs Parken`??
Har fått hem nya tränings kläder, så det lutar väl åt gymmet, men var där igår o cyklade lite så kanske endå blir promenad!!
ha en fin Morgon
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0