Thank you Starbuck

Nu sitter jag här på Starbucks och tar en iced mocha och försöker skriva en essay i bloggformat, easy--no way
Igår visade jag Susanne och Jenni upper west side, tyvärr regnade det sketa mycket när vi skulle mötas, vi mötes utanför mitt hus, för att ha ett vattentätt ställe att träffas på, men dagen var ju inte vattentät för fem öre, ha ha ha. Så på långt håll när de började nära sig, som 6årig 'utlands svensk' lär man sig att se vilka folk som kommer från sitt hemland. Så vi gick till Lola istället, hade tänkt ta det efter Central Park, men vi fick kasta om planerna på pga regnet. Förra helgen traskade jag oxå i CP och då regnade det, idag har det varit fint väder, är just nu i midtown så ser inte himmelen riktigt pga alla höga byggnader.
På kvällen igår gick vi och tog 2 drinkar på ett rooftop på 27 gatan och 5th ave. Det var jätte häftigt, tog bilder så skall lägga ut dem när jag kommer hem!!

Sedan har jag en announcement som jag skulle vilja göra, men måste bara kolla med dem de gäller att det är OK, men skulle tro det, så skall skriva ut det när jag har fått klartecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0